#06 Predaj IT služieb

Samir Zen Al Deen

o tom, ako získať klienta v startupoch aj korporátoch.

Aké sú rozdiely v prístupe k zákazníkom v rôznych odvetviach? Čím sú pre obchodníka zaujímavé startupy a ako s nimi komunikovať? Ktoré zručnosti by určite nemali chýbať obchodníkovi v IT sfére? Do akej miery ovplyvňujú prácu obchodníkov trendy v oblasti AI?

2024-05-22

Dĺžka: 47m

Čo sa dozviete v tomto diele?

  1. Ako sa Samir dostal do sveta IT a od základných salesových aktivít sa postupne vypracoval až po vedúcu pozíciu.

  2. Aké vlastnosti okrem komunikatívnosti, empatie a priateľského prístupu sú pre dobrého obchodníka kľúčové. 

  3. Prečo je práca v dynamickom startupovom prostredí zaujímavá aj napriek tomu, že je spojená s vyšším rizikom.

  4. Aký je rozdiel medzi predajom IT služieb a digitálnych produktov, aj v čom je predaj IT služieb náročnejší.

  5. Aký význam majú AI nástroje v sales a ako dokážu zvyšiť produktivitu obchodníkov.

  6. Prečo sú networking a osobné stretnutia kľúčové pre budovanie vzťahov a získavanie biznisu, a ako investícia času do klientov zvyšuje šance na úspech.

Náš hosť

Samir Zen Al Deen

Samir je Head of International Business Development v Casovia Code, čo v preklade znamená, že má na starosti expanziu firmy v zahraničí. Vedie tím externých obchodníkov a vo voľnom čase testuje najnovšie nástroje na automatizáciu sales aktivít. Vďaka skúsenostiam zo startupového sveta perfektne rozumie tomu, čo potrebujú foundri aj ich investori. 

Vypočujte si na:

alebo online: