Blog

AKO SME TRÁVILI TÝŽDEŇ POČAS VZÁCNEJ NÁVŠTEVY SIKO DELEGÁCIE
Minulý týždeň prebiehal u nás v Cassovia Code netradične. Online meetingy s našim dlhoročným klientom SIKO sme vymenili za o niečo osobnejšie a interaktívnejšie, offline

Aká dôležitá je úloha devOps pre jedného z TOP hráčov na trhu – SIKO
Žijeme v inovatívnej dobe, v ktorej zákazník očakáva rýchlejšie zavádzanie nových funkčností s menším počtom chýb, vyššou spoľahlivosťou, flexibilnosťou a čo najmenším obmedzením fungovania aplikácie

SÚHRN NAJLEPŠÍCH FIGMA NOVINIEK Z CONFIGU 2022
Na medzinárodnej dizajnovej konferencii Config 2022, ktorá sa konala v máji, boli pre dizajnérsky nástroj

Ako na úspešný zákaznícky servis online
Správne zvolený zákaznícky servis je skvelým nástrojom, ako si vybudovať pozitívny vzťah so zákazníkmi. Priateľské

11 tipov, ako zabodovať na pohovore
Inklinuješ k IT sektoru, zaujímaš sa o technológie a inovácie, nie si spokojný s aktuálnou prácou, hľadáš zmenu a

Priblížte sa k svojim zákazníkom prostredníctvom Engagementu (CDXP)
Začiatkom roku 2021 sa spoločnosť Exponea stala súčasťou americkej spoločnosti Bloomreach. A práve vďaka tomuto

Kde si chodíme dobíjať baterky? No predsa k našej večne usmievavej Táni
Teaser: Pôvodne nám Táňa poslala životopis na pozíciu Copywritera, ale hneď na pohovore sme usúdili, že

Na čom sa aktuálne podieľame: spolupráca s CommX
CommX je vybraná komunita lídrov z oblasti e-commerce, ktorá sa sústredí okolo resource hub-u a