Spoločnosť Bloomreach bola založená v roku 2009 s myšlienkou, že každý online zážitok by sa mohol výrazne zlepšiť tak, aby uspokojil zákazníkov aj so špecifickými potrebami a záujmami. To všetko na základe inteligentných algoritmov, ktoré každým dňom napredujú.
Už v roku 2012 publikoval Bloomreach svoj prvý produkt využívajúci inteligentný algoritmus, ktorý dokáže porozumieť jazyku zákazníkov a pomáha firmám automaticky zobrazovať zákazníkom landing pages, ktoré zodpovedajú ich zámeru. Postupom času rozšíril Bloomreach portfólio svojich produktov za účelom starostlivosti o úspech zákazníkom, ktorí im dôverujú. Poskytujú im tie správne riešenia prostredníctvom Profesional Services teamu, ktorý poradí každému zákazníkovi.
Začiatkom roka 2021 sa spoločnosť Bloomreach spojila s jedným z najunikátnejších slovenských startupov Exponea, ktorý začal svoje pôsobenie na trhu už v roku 2015 a každým dňom napreduje.
„Spojenie Bloomreach a Exponea dáva spoločnosti Bloomreach pozíciu poprednej platformy pre digitálny obchod na multimiliardovom trhu, ktorý sa rýchlo rozširuje. Táto firma sa práve nachádza na križovatke marketingu, obchodu a umelej inteligencie,“ dodal Raj De Datta, generálny riaditeľ Bloomreach pre Cision PRWeb.
Bloomreach
poskytuje svojim zákazníkom tri hlavné produkty, ktoré pomáhajú zefektívniť ich fungovanie.
- Engagement – usporiada všetky údaje o vašich zakazníkoch do jedného zdroja a následne pomáha obohacovať údaje prostredníctvom umelej inteligencie (AI).
- Discover – produktové a obsahové vyhľadávanie, mechandising, SEO a odporúčania na jednom mieste opierajúce sa o AI engine postaveného z dát získaných za viac ako jednu dekádu.
- Content – CMS s APIs s flexibilitou napojiť sa k akémukoľvek frontendu.
V rámci tejto spolupráce:
Máme množstvo vízií, ktoré chceme naplniť. Medzi ne patria napríklad:
- release novej stránky pre Bloomreach na doméne bloomreach.com,
- vytvorenie ďalšieho webu pod záštitou partnera, čím prehĺbime spoluprácu v rámci produktu Content,
- vyškolenie profesionálov v rámci produktu Content ako cestu k získaniu ďalších atraktívnych projektov,
- osvojenie si Engagement modulu, ktorým môžeme obohatiť ponuku pre existujúcich zákazníkov a podporiť ich marketingové aktivity.
Už teraz sa tešíme na množstvo nových príležitostí, ktoré nám naše nové partnerstvo prinesie.