e-shop

3 kľúčové zložky pre spustenie eshopu

2020-10-27

Autor: Monika Hudová

SK

Ako ste si na našom webe určite všimli, venujeme sa aj tvorbe e-commerce riešení. Naša spoločnosť doposiaľ vytvorila vyše 15 funkčných e-shopov, ktoré prispeli k zvýšeniu ziskov našich klientov a spokojnosti ich zákazníkov. Čo je teda najdôležitejšie, ak chcete spustiť kvalitný internetový obchod, ktorý bude predávať tovar takmer sám?

Výber vhodného, ľahko zapamätateľného názvu/domény
Názov vášho obchodu je nesmierne dôležitý, nakoľko vás pomocou neho budú môcť zákazníci identifikovať. Mal by byť ľahko zapamätateľný, chytľavý, jasný a samozrejme – čo najkratší. Ak ho neviete vymyslieť, skúste si spísať zoznam slov, ktoré vaše podnikanie vystihujú najlepšie, a spýtajte sa aj ľudí v okolí. Ak nemáte vybudovaný známy brand, je vhodné v názve použiť aspoň jedno kľúčové slovo, z oblasti, v ktorej podnikáte.

Webhosting a CMS systém
Webhosting je miesto, kde sa bude nachádzať vaša doména a obsah webovej stránky. Ten je následne potrebné napojiť na e-shop software. Ak ste tak učinili, svoj vytvorený e-shop môžete spravovať a aktualizovať pomocou CMS (Content Management System) systému.

Responzívny dizajn, ktorý zaujme na prvý pohľad
Pravidelne aktualizovaný a lákavý dizajn eshopu rozhodne o tom, či sa váš nový návštevník stane zákazníkom, alebo nie. Odporúčame nechať si vytvoriť intuitívny a user-friendly webdizajn.

Ak vás zaujímajú trendy vo webdizajne na nasledujúci rok, určite si prečítajte náš článok Web trendy na rok 2021.

Bonus: Správne zvolený marketing
Veľa podnikateľov robí tú chybu, že neinvestuje do počiatočného marketingu, aj napriek jeho dôležitosti. Vďaka správne zvolenej marketingovej komunikácii sa váš obchod či služba dostane do povedomia verejnosti rýchlosťou blesku. Kampaň za milión eur, ktorú si doteraz každý určite pamätá, priniesol online obchod About You a doteraz z nej profitujú.

Ďalšie články