Vytvorili ste si web, a teraz už iba čakáte kým sa na ňom niekto objaví? Využite tento čas naplno zavedením našich tipov do praxe, aby počet vašich návštevníkov bol čo najvyšší.
1. Vytvorte si profily na sociálnych sieťach, a buďte na nich aktívni.
Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter a Pinterest sú dobrí priatelia online podnikania. Na každej z týchto platforiem vytvorte osobitný profil pre vašu firmu, vďaka ktorému vás ľudia budú môcť dohľadať. Samozrejme, na všetkých profiloch sa snažte byť čo najaktívnejší, aby ste ukázali, že vo vašej firme to skutočne „žije“.
2. Vytvorte si Google My Business page
Aby ste boli ľahšie dohľadateľní v Google, táto vyhľadávacia platforma ponúka vytvoriť si vlastnú stránku. Vyklikajte správne kategórie, doplňte kontaktné informácie, pridajte fotky a máte hotovo.
3. Komunikujte! Čo najviac!
So zákazníkmi sa spájajte na vašom webe, prostredníctvom e-mailu, sociálnych sietí, vizitiek a podobne. Prezentujte pomocou nich svoju hlavnú myšlienku a cieľ.
4. Spustite svoj vlastný biznis blog
Samozrejme, zameraný na niche vášho podnikania. Nechajte si vypracovať SEO analýzu a analýzu kľúčových slov, aby ste vedeli, na ktoré slová sa zamerať, a aby ste pomocou nich pritiahli čo najviac ľudí. Píšte zaujímavé a univerzálne príspevky, ktoré budú vždy aktuálne – či dnes, alebo o 5 rokov.
5. Pridajte sa do rôznych online skupín, či organizácií
Nikdy neviete, na koho narazíte. Čo ak vaša prvá alebo najväčšia zákazka doposiaľ príde z facebookovej skupiny, ktorej ste členom a zdieľate v nej firemné príspevky?
6. Odlíšte sa
Potešte klientov niečím navyše. Napíšte vašim prvým klientom, zašlite im milý darček a možno vás odporučia niekomu ďalšiemu. Aktuálnym či novým klientom pribaľte darček k objednávke, alebo darujte menšiu službu navyše úplne zadarmo.
7. Spýtajte sa na referencie
A potom ich uverejnite na svojom webe. Dôkaz ako referencia je veľmi silný argument, prečo sa rozhodnúť práve pre vás.