3

Cassovia Code a

vývoj hier

2010

Začiatok vývoja hry Gomo

Prvotná idea vytvorenia hry Gomo vznikla v priestoroch na Štúrovej ulici počas kreatívnych stretnutí aktuálne už nášho technického riaditeľa Števa a jeho kamarátov. Jedným z prvých nápadov bolo vytvorenie kriedového panáčika “Chalky mana”, ktorý musel zdolávať prekážky na virtuálnej tabuli. Následne na základe nového návrhu grafika vznikla nová sympatická postavička Gomo, ktorá sa podobá na vrece zemiakov. Ide o 2D adventúru, ktorá bola animovaná vo Flashi a pozostáva z viacerých logických hádaniek.

2013

Vydanie hry Gomo​

s Daedalic Entertainment

Hru Gomo sme vyvíjali s herným tímom približne tri roky. Následne sa nám podarilo získať nemeckého publishera – Daedalic Entertainment, vďaka čomu sa podarilo predať viac ako 100 000 kusov. Gomo mal veľký úspech vo všetkých vekových kategóriách, dokonca aj u detí, vďaka silnej vizuálnej interpretácii.

2013

Začiatok vývoja hry Moonfall

(oficiálne kancelárske priestory)

Takým malým snom S.N. a M.H. bolo vytvoriť RPG. Po príležitosti, ktorá sa im naskytla, dlho nepremýšľali a rozhodli sa pracovať na tomto hernom titule na full time. So začiatkom vývoja hry sa spája aj nové etapa, a to oficiálne kancelárske priestory na Kuzmányho ulici, kde sa zrodil Moonfall. Rozhodli sme sa ísť vlastnou propagáciou bez publishera, čo znamenalo aj vlastný release. Vývoj trval dva a pol roka a bol plný rôznych implementačných výziev. Najnáročnejšie z celého procesu bolo vytváranie animácií a umelej inteligencie NPC (nehrateľných postáv).

2018

Moonfall ultimate

s Wales Interactive

Po vydaní hry sa nám podarilo nájsť škótskeho publishera – Wales Interactive na konferencii Gamescom v Kolíne. Moonfall sa zapáčil natoľko, že sme sa hru rozhodli vydať pod názvom Moonfall Ultimate. Upravená verzia obsahovala prekopané UI, nový herný mod, kolaboráciu dvoch hráčov, a okrem toho bola portovaná aj pre konzoly PS4, XBox a Switch. Po vydaní tejto hry sme sa postupne začali orientovať na webové stránky a aplikácie, ktorým sa aktivne venujeme dodnes.