Stali sme sa strieborným partnerom americkej spoločnosti Bloomreach a držiteľom certifikátov pre implementáciu produktov Content, Engagement a Discovery.
Odbehli sme prvý ročník Cassovia Code Uphill Run. Beh na Červený breh je tradičným podujatím pod značkou nášho softvérového domu a zároveň je pre nás možnosťou, ako sa vzájomne podporiť a posilniť komunikáciu v tíme.
Spustili sme spoluprácu s americkou spoločnosťou Bloomreach, ktorej sme redizajnovali webovú stránku použitím ich vlastného headless CMS riešenia a obohatili ju o interaktívne prvky. V spolupráci pokračujeme aj na ďalších stránkach ako academy, documentation a commerce experience.
Začala spolupráca s technologickým startupom Carvago. Stali sme sa súčasťou medzinárodného tímu, pričom bol našim špecialistom zverený vývoj a nasadenie aplikácie Car Audit. Tá slúži na kontrolu technického stavu jazdených áut v rôznych štádiách ich životného cyklu.
Nadviazali sme spoluprácu s českou sieťou predajní SIKO. Od čiastkovej implementácie e-commerce a optimalizácie webu sme sa dostali až k realizácii SAP Commerce riešenia pre segment B2B. Naďalej pokračujeme v implementácii nových B2B features a starostlivosti o tohto významného klienta.
V spolupráci so škótskym publisherom Wales Interactive sme vydali upgrade hry Moonfall Ultimate. Nová verzia obsahovala vylepšené UI, nový herný mód, kolaboráciu dvoch hráčov a vyšla na PS4, Xbox a Switch. Po jej vydaní sme vývoj presmerovali na webové stránky a aplikácie.
Obdobie herného vývoja sa prehuplo do druhej etapy – vývoja RPG hry Moonfall. Prvá oficiálna kancelária na Kuzmányho ulici a naplnený sen v podobe vlastného releasu. Vývoj trval dva a pol roka a bol plný výziev. Najnáročnejšie na celom procese bolo vytváranie animácií a umelej inteligencie NPC (nehrateľných postáv).
Na hre sme pracovali približne tri roky. Vydal ju nemecký publisher Daedalic Entertainment. Vďaka silnej vizuálnej interpretácii mala hra Gomo veľký úspech vo všetkých vekových kategóriách, vrátane detí. Podarilo sa predať viac ako 100 000 kusov.
Príbeh Cassovia Code začíname písať v byte na Štúrovej ulici. Skupina kamarátov prišla s nápadom vytvoriť kriedového panáčika “Chalky mana”, ktorý musel zdolávať rôzne prekážky. S pomocou grafického dizajnéra vznikla sympatická postavička Gomo, pripomínajúca vrece zemiakov. Hra je 2D adventúra, animovaná vo Flashi, ktorá pozostáva z viacerých logických hádaniek.
Stali sme sa strieborným partnerom americkej spoločnosti Bloomreach a držiteľom certifikátov pre implementáciu produktov Content, Engagement a Discovery.
Odbehli sme prvý ročník Cassovia Code Uphill Run. Beh na Červený breh je tradičným podujatím pod značkou nášho softvérového domu a zároveň je pre nás možnosťou, ako sa vzájomne podporiť a posilniť komunikáciu v tíme.
Office na Kuzmányho ulici v Košiciach sme nahradili atraktívnymi priestormi v košickom Kulturparku v širšom centre Košíc. Veľkorysý priestor dokonale naplnil naše rastúce nároky na kapacitu a umožnil vybaviť nový office zasadačkami a relaxačnou zónou.
Nadviazali sme spoluprácu s českou sieťou predajní SIKO. Od čiastkovej implementácie e-commerce a optimalizácie webu sme sa dostali až k realizácii SAP Commerce riešenia pre segment B2B. Naďalej pokračujeme v implementácii nových B2B features a starostlivosti o tohto významného klienta.
V spolupráci so škótskym publisherom Wales Interactive sme vydali upgrade hry Moonfall Ultimate. Nová verzia obsahovala vylepšené UI, nový herný mód, kolaboráciu dvoch hráčov a vyšla na PS4, Xbox a Switch. Po jej vydaní sme vývoj presmerovali na webové stránky a aplikácie.
Obdobie herného vývoja sa prehuplo do druhej etapy – vývoja RPG hry Moonfall. Prvá oficiálna kancelária na Kuzmányho ulici a naplnený sen v podobe vlastného releasu. Vývoj trval dva a pol roka a bol plný výziev. Najnáročnejšie na celom procese bolo vytváranie animácií a umelej inteligencie NPC (nehrateľných postáv).
Na hre sme pracovali približne tri roky. Vydal ju nemecký publisher Daedalic Entertainment. Vďaka silnej vizuálnej interpretácii mala hra Gomo veľký úspech vo všetkých vekových kategóriách, vrátane detí. Podarilo sa predať viac ako 100 000 kusov.
Príbeh Cassovia Code začíname písať v byte na Štúrovej ulici. Skupina kamarátov prišla s nápadom vytvoriť kriedového panáčika “Chalky mana”, ktorý musel zdolávať rôzne prekážky. S pomocou grafického dizajnéra vznikla sympatická postavička Gomo, pripomínajúca vrece zemiakov. Hra je 2D adventúra, animovaná vo Flashi, ktorá pozostáva z viacerých logických hádaniek.