Dixi

Technológie: PHP, Wordpress
|
Dĺžka projektu: 3 mesiace

Zadanie

Spoločne s agentúrou Eglantine bolo našou úlohou pre značku Dixi priniesť predajné riešenie, ktoré by umožnilo tradičnej slovenskej kozmetike vstúpiť do sveta online predaja.

Intuitívny nákup

Prehľadný a jednoduchý dizajn vytvorený na základe SEO analýz, v ktorom návštevník rýchlo nájde presne to, čo hľadá. Vďaka zjednodušenému nákupnému procesu je to navyše otázka len pár kliknutí, keďže je eshop zaobalený do elegantného minimalistického dizajnu vyrobeného na mieru. Takto je nákup rýchly a intuitívny, nech už si eshop prezeráte z akéhokoľvek zariadenia, či je to počítač, alebo pokojne aj mobilný telefón.

Intuitívny nákup

Pokročilé e-commerce funkcie

Pokročilé e-commerce funkcie

Dobrý eshop dnes nemôže fungovať bez pokročilých e-commerce funkcií, takže mu nechýbajú možnosti, ako napríklad registrácia, prihlasovanie používateľov, či zľavový a vernostný systém. Z hľadiska dopravy ponúka aj pokročilý systém vytvorený na základe váhy a zón.


Kontinuálny vývoj

Životný cyklus eshopu nekončí jeho spustením, ale pokračuje aj po jeho nasadení do prevádzky. Veríme, že neustále napredovanie je cestou k úspešnému eshopu, preto do neho neustále implementujeme viaceré nové funkcie, ako napríklad konfigurovateľné landing page pre jednotlivé produkty, XML feed, rozšírili sme možnosti dopravy z eshopu a pripravili aj jeho českú verziu.

Kontinuálny vývoj
Testimoniál Igor Novotný

Pre nášho klienta Dixi sme spoločne s Cassovia tímom vytvorili intuitívne a výkonné predajné riešenie, ktoré pomohlo online podpore tradičnej slovenskej kozmetickej značky. Výstupy z našich SEO analýz sme spoločne dokázali pretaviť do eshopu so zaujímavým obsahom, ktorý vyhovuje business modelu a charakteru brandu. Zvolili sme custom riešenie, ktoré nám v súčasnosti poskytuje dostatočnú flexibilitu pre napĺňanie našich cieľov.

Igor Novotný Agentúra Eglantine