Navštívili sme medzinárodný veľtrh DMEXCO v Kolíne

20 októbra, 2022

Napriek výzvam, ktoré so sebou prinieslo svetové dianie, je digitálny priemysel v neustálom raste. Presvedčili sme sa o tom na najväčšom európskom veľtrhu digitálneho marketingu DMEXCO. Ten sa po dvoch rokoch presunul z online priestoru späť do Kolína.

Kde, kedy a ako… 

Na veľtrhu DMEXCO sa stretávajú kľúčoví hráči v digitálnom biznise, marketingu a inováciách. Na tomto ročníku, ktorý sa konal 20. a 21. septembra na výstavisku Koelnmesse, privítali organizátori viac ako 40 000 návštevníkov z 91 krajín sveta. Ústrednou témou bola budúcnosť marketingu so zameraním na získavanie a využívanie dát. V tematicky rozdelených sekciách boli zastúpené oblasti ako search engine marketing, video obsah alebo reklama na sociálnych sieťach, ale aj e-commerce a customer experience. Cassovia Code reprezentoval tím v zložení Števo (CTO), Pali (Sales Director) a Martin (Digital Marketing Specialist). 

príchod na DMEXCO konferenciu v Kolíne

Veľké mená v e-commerce 

SAP je jednou z najväčších softvérových firiem na svete a zároveň zlatým partnerom konferencie DMEXCO. V tomto roku predstavili zástupcovia nemeckého gigantu novinky v oblasti Customer Experience. Ide o inteligentné nástroje, ktorých úlohou je poskytnúť dokonalý digitálny zážitok návštevníkom webových portálov a zákazníkom eshopov. 

Práve technológia SAP Commerce je neodmysliteľnou súčasťou nášho tech stacku. Vďaka dlhodobej spolupráci s českou spoločnosťou SIKO, šikovnosti a húževnatosti našich kolegov môžeme rozšíriť SAP tím a posunúť sa zasa o krok ďalej. O to viac sme sa tešili na stretnutie so SAP CX expertmi na DMEXCO.  

Výborná káva, rozhovory s expertmi na CX a selfie na mesiaci. Nielen to ponúkala na veľtrhu americká spoločnosť Bloomreach. Dodnes spolupracuje s viac ako 850 globálnymi značkami, vrátane zvučných mien ako Bosch, Puma alebo Marks & Spencer. Zároveň je aj naším partnerom hneď na dvoch frontoch – ako technologický partner pri implementácii produktov portfólia Bloomreach aj ako klient pri release novej web stránky. Moderný web bloomreach.com postavený na headless CMS systéme a doplnený o moderné, interaktívne prvky bol spustený začiatkom tohto roka. 

Nevynechali sme ani ďalších hráčov v oblasti e-commerce ako napríklad Infobib, Mirakl, Bigcommerce alebo poprednú nemeckú open commerce platformu Shopware. Tieto produktové firmy ponúkajú sofistikované riešenia v oblasti e-commerce dostupné aj pre stredných a menších klientov. Preskúmali sme možnosti budúcich spoluprác, ktoré by nám umožnili ďalej rozvíjať technologické portfólio a oslovovať nové segmenty.  

Jednou z ústredných tém DMEXCO bol aj Web3. Predstavuje ďalšiu fázu vývoja webu a je spájaný s kryptomenami, blockchainom, obchodovaním prostredníctvom NFT a samozrejme s Metaverse. V rovnakej téme sa niesla aj afterparty organizovaná w3.vision, ktorej sa náš vyslaný tím zúčastnil. V neformálnom networkingu sme pokračovali aj v stánku Shopware, kde táto spoločnosť vystavovala open commerce riešenia spolu s deviatimi technologickými partnermi.  

DXMECO konferencia - prednáška

Čo nám návšteva DMEXCO priniesla?  

Určite veľa nových kontaktov a inšpirácie. Zároveň bola pre nás potvrdením, že Cassovia Code už nie je iba malý softwarehouse zo Slovenska, naopak je relevantným a spoľahlivým partnerom. Vďaka technológiám, s ktorými pracujú naši ľudia, sa posúvame a môžeme sebavedomo komunikovať s veľkými hráčmi na globálnom ihrisku.

Pozrite si najzaujímavejšie momenty DMEXCO 2022.

Ďalšie články