Cieľom novej spolupráce bude pomáhať značkám poskytovať svojim zákazníkom ešte lepšie digitálne zážitky. O tom, čo to v praxi znamená, aj čím je riešenie od Contentful iné ako klasické CMS, si povieme v článku.
Obsah je to, čo odlišuje Vašu webovú stránku od konkurencie, dáva potenciálnym zákazníkom obraz o Vašej firme a pomáha doručiť to správne posolstvo. Dobre zvolené CMS (Content Management System) dokáže výrazne uľahčiť prácu s digitálnym obsahom a vyťažiť z neho maximum.

Composable content je inováciou v oblasti CMS

Už žiadne copy-paste
Riešenie od Contentful je headless CMS (fungujúce v cloude), postavené na architektúre API-first. V porovnaní s klasickým CMS dokáže prehľadne organizovať obsah z viacerých zdrojov a opätovne ho publikovať v akomkoľvek digitálnom kanáli.
V praxi to vyzerá nasledovne – všetok obsah je zhromaždený v dátovom úložisku modulárnym spôsobom, kde sú komponenty ako názvy, popisy, obrázky, videá, ceny produktov prehľadne roztriedené. Vybrané časti môžu byť potom vložené do nových front-end prostredí, ako sú webové stránky, mobilné aplikácie, inteligentné hodinky, podklady pre tlač, digitálne reklamné systémy, LED reklamné panely alebo akékoľvek iné médium. Limitom je len vaša predstavivosť.
- Úspora času a nižšie náklady. Máte možnosť vytvárať, aktualizovať a prispôsobovať obsah rôznym publikám a kanálom v krátkom čase s minimálnymi nákladmi.
- Rýchle zosúladenie s potrebami používateľov a biznisovými cieľmi firmy. Agilný prístup umožňuje rýchlejšie reagovať na spätnú väzbu a vytvárať lepšie zážitky zákazníkov v reálnom čase.
- Schopnosť riešenia spolupracovať s rôznymi technológiami a tech stackmi. V prípade frontendu je len na vás, aký jazyk alebo framework si vyberiete.
- Škálovateľnosť. Rozšírenie o nové funkcionality sa vďaka riešeniu SAAS zaobíde bez zbytočnej záťaže na strane developerov.

Vytvorené vývojármi pre vývojárov
Contentful je priekopníkom v kategórii headless riešení pre správu obsahu. Pôvodne nemecký startup má dnes už pobočky v Denveri a San Franciscu. Takmer 30% spoločností rebríčka Fortune 500 a ďalšie tisíce značiek po celom svete sa spoliehajú na Contentful a ich riešenie, ktoré im pomáha uviesť do sveta tie najlepšie nápady.
Pre Cassovia Code je toto partnerstvo možnosťou, ako rozšíriť portfólio implementovaných riešení o zaujímavý produkt s veľkým potenciálom. „Súčasných klientov zaujala na Contentful predovšetkým možnosť jednoduchej integrácie CMS s už využívanými systémami,“ hovorí technický riaditeľ Števo Nitkulinec. „Možnosť integrovať toto riešenie do existujúcich alebo nových projektov je niečo, čo našich developerov posunie zase o krok vpred,“ dodáva.
Spoločnosť Contentful bola priekopníkom v kategórii správy obsahu bez hlavy a bola pôvodne založená v Nemecku a má centrá v Denveri a San Franciscu. Takmer 30 % z rebríčka Fortune 500 a tisíce spoločností na celom svete sa spoliehajú na Contentful, ktorý im pomôže uviesť ich najlepšie nápady do života.